THIS IS OFF THE WALL

April 11, 2023
  • CLASSICS

Vans presenteert de wereldwijde 'Dit is Off The Wall'-campagne om daarmee creatieve individualiteit en zelfonderzoek te stimuleren.

De Vans-merkcampagne 2023 is een eerbetoon aan de creatieve ontdekkingstocht naar je authentieke zelf

Vans, het originele merk voor actiesporten en wereldwijd voorvechter van creatieve expressie, kondigt met trots zijn merkcampagne voor 2023 aan: "Dit is Off The Wall". De campagne is een eerbetoon aan individualiteit en zelfexploratie vanuit het perspectief van Vans' meest geliefde ambassadeurs op hun ontdekkingstocht naar hun meest authentieke zelf. De campagne wordt ondersteund door fascinerende, prachtig vervormde visuals en opvallende kleurstellingen, waarmee Vans een nieuwe generatie creatieve ontdekkingsreizigers in staat wil stellen hun eigen pad van zelfontdekking te bewandelen.

Om deze campagne tot leven te brengen, belicht Vans de kenmerkende stijl van enkele van zijn meest gepassioneerde en inclusieve merkambassadeurs en creatieven, onder wie Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray en Salome Agbaroji. Deze creatieve reizigers zijn mensen die de modewereld op zijn kop zetten, actiesporters van wereldformaat en meesters in de muziek, mensen die authenticiteit zoeken in zichzelf, hun relaties en de wereld, terwijl ze de cultuur weten te revolutioneren. Deze mensen zijn geen momentopname, ze zijn gepassioneerde vertegenwoordigers van hun gemeenschap met een briljante blik op de mooie toekomst van hun generatie.

"Dat is het mooie van het leven, je kunt niemand anders zijn dan jezelf." —Beatrice Domond, rijder bij het Vans Skateteam

"We zijn enorm blij om onder onze nieuwe merkstichting de eerste wereldwijde campagne te onthullen die iedereen de kracht geeft om creativiteit te gebruiken om zichzelf te ontdekken en een wereld te creëren waarin iedereen uniek en zichzelf kan zijn", zegt Vans Vice President of Global Brand Management, Carly Gomez. "Tijdens de pandemie verschoof het idee dat consumenten over creatieve expressie hadden van iets wat je doet voor externe bevestiging naar een zelfontdekkingsreis. We spreken onze nieuwe muze, de creatieve reiziger, aan met het idee dat het leven een kunstwerk is dat altijd in beweging is. Uiteindelijk is het meest 'Off The Wall' wat je kunt doen jezelf zijn terwijl je je door de wereld beweegt."

"De consument is er klaar voor en verwacht van ons dat we onszelf op een frisse en authentieke manier laten zien", zegt Vans Vice President of Global Creative, Rob Teague. "Deze campagne is een krachtige manier om mensen te dwingen een pauze te nemen en opnieuw na te denken, en ons merk een boost te geven met nieuwe energie. Het verbindt de waarden van ons merk met de iconische producten die we maken en dat gedachtengoed al tientallen jaren vertegenwoordigen. Het is groter en holistischer dan we hoe we het als merk tot nu toe hebben gedaan."

Tegelijk met de wereldwijde lancering van 'Dit is Off The Wall' wordt de Vans Knu Skool gelanceerd, de klassieke Old Skool™ in een nieuw jasje. Deze moderne interpretatie van een laag jaren 90-model is geïnspireerd op het verleden en gemaakt voor nu. De schoen heeft een dikke tong en enkelkraag, een bovenwerk van stevig suède, kenmerkende rubberen wafelzolen en een vernieuwde Sidestripe™.

De stoere, oversized look van de Knu Skool is een knipoog naar iconische skateschoenen uit het verleden en doet denken aan de originele Old Skool, maar dan met treklussen aan de hiel zodat hij makkelijk aan- en uit trekken is. Vans Knu Skool is nu verkrijgbaar bij Vans-retailers en op Vans.eu.

Vans

Ga voor meer informatie over Vans en 'Dit is Off The Wall' naar Vans.eu. Doe mee en deel jouw individuele creatieve reis naar zelfexpressie op sociale media met #OffTheWall

NIEUWS IN DEZE CATEGORIE